დღე მეექვსე
მოდული 4სასწავლო ნიმუშების შექმნა.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა.
ამასთან ერთად მოდული 5 მოსწავლეთა პროექტების შეფასება
შეფასების სტრატეგიების განხილვა
მოსწავლეთა შეფასების ფორმების შედგენა
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის და სასწავლო პროექტის გეგმის განხილვა.
ტრენერმა შესანიშნავად გადმოგვცა ეს ინფორმაცია მადლობა ბატონო დიმიტრი
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვა.
ამასთან ერთად მოდული 5 მოსწავლეთა პროექტების შეფასება
შეფასების სტრატეგიების განხილვა
მოსწავლეთა შეფასების ფორმების შედგენა
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის და სასწავლო პროექტის გეგმის განხილვა.
ტრენერმა შესანიშნავად გადმოგვცა ეს ინფორმაცია მადლობა ბატონო დიმიტრი
შეფასება მნიშვნელოვანი კომპონენტია პროექტში, მის საფუძველზე ვახორციელებთ პროექტში ცვლილებებს მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით, ვახდენთ დიფერენცირებას, ამასთან მასწავლებელმა უნდა დაგეგმოს დიფერენცირების პროცესი წინასწარ, რომ პროექტის განხორციელებისას იგი იყოს ფასილიტატორი.
ReplyDelete